Abbiamo notato che stai utilizzando un browser non compatibile. E'possibile che il sito di TripAdvisor non sia visualizzabile.Il nostro sito e' ottimizzato per i seguenti navigatori:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Copenhagen Go Hotel

Viaggiatori (266)
360
Panorami (7)
Camera e suite (165)

Informazioni

Posizione
Pulizia
Servizio
Qualità/prezzo
Servizi della struttura
Internet ad alta velocità gratuito (WiFi)
Bar/Lounge
Parcheggio gratuito
Animali domestici ammessi
Centro congressi con accesso a Internet
Colazione disponibile
Hotel non fumatori
Personale multilingue
Wi-Fi pubblico
Mostra di più
Caratteristiche delle camere
Camere non fumatori
Informazioni utili
CATEGORIA DELL'HOTEL
905recensioni
22D+R
12consigli sulle camere
Valutazione
  • 74
  • 250
  • 318
  • 155
  • 109
Periodo dell'anno
Tipo di viaggiatore
Lingua
  • Altre lingue
  • Filtra
  • Italiano
Hotel 2 stelle minimal, va più che bene, ma manca di pulizia... il riassetto della camera comprende solo il letto rimesso a posto, per il resto rimane come vi è stato dato il primo giorno, il bagno non lo puliscono, infatti ci sono le macchie di dentifricio e gli schizzi sia su
Scopri di più
Risposta da Tim T, Direktør presso Copenhagen Go Hotel
Risposta inviata 1 settimana fa
Thanks for reviewing us!
Scopri di più
Personalmente mi sono trovata poco soddisfatta di questo hotel. Parto con il dire che la colazione era molto buona e ricca, ma il servizio di pulizie faceva la camera per metà, dimenticava di lasciarci gli asciugamani e non passava l’aspirapolvere sul pavimento in moquette. Il
Scopri di più
Risposta da Tim T, Direktør presso Copenhagen Go Hotel
Risposta inviata il 16 gen 2019
Dear guest, thank you for reviewing us. Wish to welcome you back to try our new rooms that will be done Q1 2019.
Scopri di più
Abbiamo soggiornato qui tre notti...ci hanno assegnato una camera che sembrava una vera e propria mansarda!!Stanza piccola,vicino alla strada quindi molto rumorosa,poco areata,bagno piccolo che ogni momento si allagava,wi-fi non funzionante e condizionatori assenti!!Posizione
Scopri di più
Risposta da Tim T, Direktør presso Copenhagen Go Hotel
Risposta inviata il 4 nov 2018
Dear guest, sorry that we didn't live up to your expectations, but you have explained our concept, we are only 3 minutes from airport but still only 10 minutes from Central Copenhagen. The rooms are quite small since we are a 2 star hotel but we strive to be a value for money choice compared to the high rates in central copenhagen.
Scopri di più
Hotel a due passi dalla stazione Tarby, a 5 minuti dall'aeroporto, e a 10 dal centro. L'hotel è in ristrutturazione, ma è comunque confortevole. La camera era piccola ma essenziale e funzionale. Forse il bagno è un po' piccolo e non per tutti può essere comodo. La colazione è
Scopri di più
Risposta da Tim T, Direktør presso Copenhagen Go Hotel
Risposta inviata il 11 ott 2018
Dear Guest, Thank you for your review, i wish to welcome you back in the future, we will have 88 brand new rooms in 2019. Br Go Hotel
Scopri di più
Siamo stati solo per una notte (per fortuna) e l'abbiamo scelto per la vicinanza all'aeroporto, solo una fermata di treno. Attualmente l'hotel è in fase di ristrutturazione quindi all'interno è un cantiere aperto. La camera era piccolissima, si faceva fatica a muoversi in due,
Scopri di più
Indietro
Hi, i would know if there is a phon in private bathroom.Thank you.
Hi! No there isn't, but I think they can give you a phon from the reception ;)
1 voto
Mostra tutte le risposte
Hi Angelo Yes, it does include transport to/from airport and to/from city centre, zones 01-04 is included. BR CPH Go Hotel
1 voto
on Friday 25 May 2018, at 18:40 Denmark time, I endeavored to make a reservation for 23 July 2018. Although it might be possible to get to Denmark by 27 May, it was very clear by my actions that I did NOT intend to make a reservation for 27 May 2018. As stated, I immediately hit "Modify your Booking" when the erroneous date came up. Subsequently, within minutes, I call GO Hotel directly and clearly stated that there had been an error. I respect valid contracts. However, when an obvious error occurs and one or both parties endeavor, in a timely manner to correct the error, there should be reasonable accommodation; which should have been to correct the reservation date. In a contract setting, a mistake is an error in the meaning of words, laws, or facts which causes one or both parties to enter into the contract without fully understanding the outcomes or responsibilities implied by the contract. A “unilateral mistake” is such an error that is held by only one party and not shared by the other party. Therefore, if a contract was entered into based on a unilateral mistake, it may lead to various types of contract remedies such as contract rescission or contract reformation. Per precedence, in a situation such as this where an incorrect reservation date was issued, I immediately requested reformation to change the reservation date to reflect the parties’ original understanding. Specifically, I did NOT request rescission and to have the charge for the room removed; rather, I requested, greater than 24 hours in advance of the erroneous reservation date and within minutes of receiving the erroneous reservation, that the date be corrected to the actual date that I had requested which was 27 May 2018 (I have email and phone records as documentation). Per your direction, I contacted Tripadvisor which offered the explanation provided below. Specifically, Tripadvisor stated “All of the reservations being made is being handled directly by the hotel and or booking partner of the hotel.” So that brings me back to an error in the booking system by Go Hotel or Go Hotel’s booking partner. Again, I ask that you reconsider your decision. Treating any potential customer where an honest error occurred where legally, it is likely the contract would be voided makes little sense from a customer service perspective. I request that you reconsider the charges and find in my favor OR pass this request to the next higher level of Go Hotel management for their consideration. I do not intend to pay the charges associated with what should be an invalid contract unless absolutely compelled to do so. Further, I would be compelled to spread the word on this egregious act by Go Hotels through social media. Please review the timeline and documentation I have provided and determine if the public would find a unilateral contract mistake where I understood that I was making a reservation for 23 July 2018, the date I had airline tickets to travel to Denmark, or if Go Hotel’s decided to enforce a contract that clearly was in error were proper.
I am really sorry to hear you have had this problem and trust Go Hotel will accommodate your request given all the facts. I had a similar problem with an airline ticket when "spell check" changed (added an additional letter) to the spelling of the name I had lodged. Noticed immediately, I advised them and after many calls and a new fare oayment, eventually had the initial flight payment ($800 ) refunded. Best wishes
-1 voti
Mostra tutte le risposte
Hi Please can you tell me if the hotel and rooms are accessible for people in wheelchairs please Thankyou
I am afraid, no, as I can remember. The hotel has website with a possibility to put any questions directly. I have asked them, but still no answer and being on my job now, I can't trace an answer. You better contact them directly.
1 voto
Mostra tutte le risposte
no free shuttle but cost me about £7.00 its only 2.3 klms but impossible to walk as the motorway runs past the end of the road its a safe country in general I left my luggage behind reception didn't get a charge.
1 voto
Mostra tutte le risposte
IndietroAvanti
12345
"Camere all'ultimo piano calde perchè sono nel sottotetto, forse meglio farsi dare una camere al pian terreno."
"Mi sembrano tutte simili, essenziali"
"Per le famiglie scegliere le stanze del terzo piano."
"purtroppo non ho nessun commento da dare xché tale Hotel non si può neppure chiamare hotel"
"Non saprei proprio cosa consigliare. Forse di non scegliere questo albergo!"
IndietroAvanti
123
FASCIA PREZZO
USD 81 - USD 147 (in base alle tariffe medie di una camera standard)
LOCALITÀ
DanimarcaZealandCopenhagen RegionTaarnby MunicipalityKastrup
NUMERO DI CAMERE
123
È il vostro profilo TripAdvisor?

Siete proprietari o gestori di questa struttura? Richiedete gratuitamente il profilo per tenerlo aggiornato, rispondere alle recensioni e tanto altro ancora.

Richiedete il vostro profilo